Kızlar saatlerdir karın ağrısı titreme ve ishal var. Ağrım titremem çok şükür azaldı ama ishal devam ediyor. Uykudan uyandırıyor. Bebeğim uyuyor eşim 6 da ise gidecek. Her uerde salgın var diyorlar ama yaklaşık 2.5 haftadır evden çıkmadım. Ekmek almaya bile 😮💨 usuttum muhtemelen. Hastaneye gitmek istemiyorum. Başka neler yapabilirim en kısa yoldan ne geçirir? ( Sıcak su torbası ve muz hariç ) 😮💨😮💨