Angelll35 Merhaba arkadaşlar bu akşam kızım ayak serçe parmağına metal termos düşürdü biraz ağladı sustu sonra oynamaya koşturmaya devam etti şimdi uykusundan uyandı çok ağlıyor acaba parmağına bişey olmuşumdur? Kırık vs olur mu düşmeyle?
Fatosveaselbebek Angelll35 morarma sisme varmi acaba dokununca agliyormu Benik oglanin küçük bi catlak olmustu küçük olduklarindan o dusen sey zarar vermis olabilir bi doktora gitmemizde fayda var kucuk bi catlak bile canlarini cok yakiyor
Eloo005 Angelll35 benim oğlum 2-3 hafta önce ayak baş parmağına tencere düşürdü oyun oynarken boş tencere parmağı kan topladı ve çok ağladı morardı tırnağı hemen gittik çatlaktan şüphelendiğini söyledi doktor röntgene bakarak. Atel yaptırın dedi atel yaptılar o gün sonrada ortopediye gittik çok şükür çatlak vs kırık yoktu. Yinede içiniz rahat olsun bi gidin siz hastaneye
Adamelis12 Angelll35 morarma ya da şişme var mı ? Oynatabiliyor mu ? Bunları kontrol edin biri bile varsa mutlaka acile götürün bir bakılsın çatlak olabilir. Metal olduğundan daha çok hasar verir birde doluysa… Kırılma olduğunu sanmam kırık olsa şimdiye kadar hiç durmazdi. En fazla çatlak vardır oda çok canını yakar. İncinmeden dolayı da şişmiş olabilir. Kontrol edin mutlaka 🙏
Angelll35 Fatosveaselbebek doktora götürdük Kırık çıkık çatlak yok çok şükür ama çok ağlıyor kıyamam😔 krem verdi agrı için onu sürdük inşallah uyur bu saate kadar uyuyamadı bebeğim 😢
Threechildmother Canım çok geçmiş olsun ama olabilir herhangi bir şişme morarma var mı şuan parmaginda oynatabiliyomu parmağını
Angelll35 Eloo005 çok teşekkür ederim sabah götürürüm şimdi uyudu biraz morarma var tedirgin oldum o uyudu ben uyuyamıyorum ya bişey olduysa diye Peki sizin düştüğünde normal koşup oynamaya devam etti mi 4-5 saat oldu düşüreli koştu oynadı hiç bişey yoktu uyku saati kaçınca bazen böyle yapıyor ama anlayamadım parmağından mı
Angelll35 Adamelis12 acile gittik geldik röntgen çekildi çok şükür kırık çıkık yok ama çok ağlıyor anlayamadım doktora sordum eminmisiniz diye eminim dedi canı yanmıştır ondan bu kadar ağlıyordur dedi agrı için krem verdi kuzum benim 12 den beri ağlıyor ayağım diye 😔