4bucuk aylık oğlum gecen pazar gecesi ateslendi, öksürük basladı viral enfeksiyon kapmısız, onun atesi gecti öksürügü azaldı derken salı günü bende aynı seyler basladı, şimdi ben salya sümük öksürükken oğlum tekrar ateslendi ve öksürük geri döndü, yine doktora götürdüm birbirinizden alıp veriyorsunuz virüs her seferinde dönüşüyor haftaya anca gecer dedi. 5 gündür ya ates nöbetindeyim ya kendim atesliyim bıktım artık, dayanamıyorum diyorum ama bir sekilde dayanıyorum. Sinir diye birsey kalmadı, oğlumun görmedigi yerde zırıldayıp ona gülücükler sacıyorum. Cook yorulduuum. Noluur gececek diyin. Birde öksürük ve burun tıkanıklığı için tavsiyelerinize talibim♥️