Arkadaşlar bebeğim 1 yaşına girdi ve geceleri hala çok uyanıyor sürekli emziriyorum gece beslenmesini kesmek istiyorum ama nasıl yapacağım. Daha önce denedim su vermeye çalıştım ya da kucağımda yatıştırmaya çalıştım ama olmuyor illaki emmek istiyor. Kesinlikle alışkanlık yaptı son zamanlarda . Önerilerinizi bekliyorum uykusuzluktan artık çok kötüyüm