Busbus03 Gündüzleri nasıl bir yol izliyorsunuz bizimki hem uyumak istiyor ağlıyor hemde direniyor uyuturken gündüzleri
Evrencakar Tavşan gibi zıplayarak uyutuyordum. Uyku gerilemesi var sanıyordum 🤣🤣 şimdi eşimle sallıyoruz yada emzirerek uyutuyorum bitmeyen bir atak dönemi olduğunu düşünüyorum