Merhabalar
10 aylık dünyalar güzeli kızım kafasını sürekli geriye doğru vurup duruyor. Doktora sorduğumda bunun tıp dilinde adını söyleyerek bir bebek davranışı olabileceğini ama sanırlı şekilde tanımlanacağından eğer her zaman her şekilde yapıyorsa nöroloji uzmanı tarafından değerlendirilmesi gerektiğini söyledi. Korkuyorum gerçekten bir problem çıkmasından kızımın kafa ölçüsüde hep biraz küçük gitti ama çocuk doktorumuz nörolojik olarak problem hiç görmedi. Bu vurma olayı olunca bu şekilde yorum yaptı.
Bunu yaşayan daha önce deneyimleyen bir annemiz var mı? Çok korktum açıkçası.