Burcujjj Hanımlar merhaba, 27 aylık oğluma çok zor yemek yediriyorum doktorumuz kendi istediği zaman elbet yiyicek yemeğini diyor ama ana yüreği işte o bişey yemeyince üzülüyorum varmı benim gibi olan
dlk1410 Burcujjj 21 aylık bugün oturdum sinirden ağladım. Keyfini bekledim yemedi bugün bir zorla vermeye çalışayım dedim yine yemedi inanın tükendim artk ne yapacağımı bilmiyorum. Anne sütü alıyor ona güveniyor heralde
Fatosveaselbebek Burcujjj bende ilk başta çok dertlenirdim snr kalkinca hemen yemek yemiyoriz kahvaltı yani baktim gene yemiyorlar biri üç digeri iki yaşında oyun oynatarak yedirmeye basladim snr oda ise yaramadi aksama dogru istahlari geliyor bende o zaman yediriyorum Kilo verimi yoksa kansızlık kan değerlerinde sorun yoksa sorun yapmayin Keske duzgunce yeseler saatleri ile ama yemiyorlar okul caginda duzene girer
Bursa97 Burcujjj benim oğlumda 23 aylık okadar iştahsız ki anlatamam yani kilosunu gören bu çocuk gapur huour yiyo sanat ssla benim sorunla ne yerse bir kere aciktigini görmedim ben bu ccougun ağzına sevdiği birşey olursa çiğniyor yoksa direk kusuyor her yere oguruyor isterse herşey yiyor istemezse hiç birşey bende bazen sinirden agliyorum
Prenses_annesi22 Burcujjj aynı sorun bızde var raporlu mama alıyoruz ama ıcmıyo hanfendı canı ısterse ıcıyor anca uyku desen yok sbh 4 buluyor uyuması bn pert tabı hıc enerjım kalmadı bıtık durumdaym npcm blmyorm delırmek üzereym
elifomakk 31 aylık kızım var iştahsızlığın ne demek olduğunu ben onda öğrendim, doktor haklı mutlaka acıkınca yiyecek ama biz anneler asla bunu bekleyemiyoruz düzeni olsun istiyoruz ama sonuc zor bela birseyler tüketmesi.. zorlamamak en sağlıklısı
Burcujjj elifomakk elbette ama zorlamasam da hiçbir şey yemiyorr oyunla şarkıyla zor bela günde 2 öğün yedirebiliyorum
Burcujjj dlk1410 seni o kadar iyi anlıyorum ki bende bazen sinirlerim bozuluyo oturup ağlıyorum tek temmenlim sağlıklı olması bişey yemediği için vitamin takviyesi kullanıyorum
Burcujjj Fatosveaselbebek gelişimi iyi boyu kilosu olması gerektiğinden üstte ama yemekleri reddediyor çok ta hareketli gözümün önünde gittikçe zayıflıyormuş gibi geliyo bana
Burcujjj Berram insanlara söylemesi çok kolay geliyo ama gerçekten yemeyen çocukla baş etmek çok zor akşama kadar evde elimde tabakla geziyorum yarım tabak yemeği 45 dakikada zor yedirebiliyorum
dlk1410 Burcujjj İştahsız bebek ne yaparsan yap aynıdır. Doktorada gittik neler neler verdiler ama boş
Merve_boylu Prenses_annesi22 merhabalar hangi raporlu mamayı kullanıyorsunuz biz ınfatrını kullanıyoruz ama sanki hiç kilo aldırmıyor gibi
Burcujjj dlk1410 öyke tabi ki iştah açıcı diye birşey yok sadece pek yemek yemediği için vücudu vitaminsiz kalmasın diye kullanıyoruz
ozumkusunannesi Burcujjj merhaba imunol eczaneden(sitelerde satılıyor mu bilmiyorum bakın isterseniz trendyol vs.)zühre ana macunu trendyoldan aldım ben satıcısı zühre ana olsun ona dikkat edersiniz orijinal gelmesi açısından :)