Bebeğim şuan 4ay 29 günlük geceleri çok güzel uyurdu. 1 hafta önce grip oldu bütün düzeni bozuldu sanki. 3 gündür gündüzleri 1 defa 2 defa yarım saat anca uyuyor geceleri uykusunda bi anda dönüyor ve ağlamaya başlıyor sütüm az diye düşündüm mama verdim içmiyor gezdirirken uyuyor maksimum 1 saat anca uyuyor yarım saate bir bile uyandığı oldu başına gelen var mı? Ne zaman geçti sebebi neden ?