Kızlar bebeğim 1 buçuk aylık gazlı bir bebek bugün kayınvalidem kuru fasulye yapmış onlara gitmiştik bian dalgınlığma denk geldi yedim baya bi birşey olur mu sizce üzerinden 4-5 saat geçti sagdigim sütü verdim önce bir saat kadar sonra emzirdim şimdi uyuyor ya çok korkuyorum çok gaz olurmu zaten dün gece hiç uyumamistik 😭nasıl böyle bir hata yaptım ya