İyi geceler arkadaşlar üç aylık korunma iğnesi yaptırdım kanamam kesilmiyordu kadın doğum doktoru önce duphaston yazdı kullandım ama yine kesilmedi aksine daha da fazlalaştı kanama. Bugünde progestan yazdı başladım kullanmaya ne zaman etki eder sizce bilgisi olan var mı aslında bu ilacı gebelikte kanama ve düşük tehlikesi olanlara veriyorlar ama aynı zamanda hormon ilacı diyede geçiyor varmı bu tarz durumlarda kullanan başına gelen varmı