Merhaba herkese öncelikle bebeğim 11 aylık ve gece hem emziriyorum hemde mama veriyorum uyutmadan önce ama buna rağmen gece 2-3 kez bebeğim uyanıyor bazen uykusuz kalıyorum ama epilepsi hastalığım var uykusuz kaldığım zamanlar tetikleyebiliyor eşim gündüzleri evde olmadığından gündüz nöbet geçirirsem bebeğime kim bakacak diye korkuyorum bu yüzden bebeğimin gece aralıksız uyuması için ne yapmalıyım önerisi olan varsa bana yazabilir mi şimdiden teşekkür ederim 🙏🙏