Herkese kilom normal geliyo ama ben zayıf kendimi hiç beğenmiyorum. Emziriyordum kızımı kestim sütten zaten zamanı gelmişti herkes emzirdiğin için dedi kestim yine alamadımm. Ne giysem yakışmıyo çok özür dilerim ne popom kaldı ne göğüslerim kaldı. Eşimle sarılırken bile hep kemik yani 🤭 hiç hoşuma gitmiyo kendime özgüvenim kalmadı inanın her gören ay ne kötülemişsin diyo iştahım varsa da duyduktan sonra kalmıyo. Diyetisyene gitsem farklı ne verebilir kilo almak için ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz 😔