Merhaba arkadaşlar bebeğim 4 ay 10 günlük. Doğduğunda göğüs ucum olmadığı için silikon uç şle emzirdim. 3 aya gelene kadar arada mamada veriyordum. 3. Ayda tamamen memeyi almadı hep sağıp vermeye başladım ama yine mama veriyorum. Hatta sütümde azalma olduğu için çoğunlukla mama kullanıyoruz. Elhamdulillah sağlığı yerinde. Ama sağolsun akrabalarımız sürekli emse iyiydi mama mı alıyor mama zehir vs baskılar yapıyorlar. Artık bıktım kendimi eksik anne gibi hissediyorum nasıl başa çıkmalıyım 😢😢😔