nasıl yemek yedirebilirim 8 aylık bebeğim
iki kere hastalandı istah komple gitti suan resmen sadece mama ile besleniyor her gün herseyi tekrar tekrar deniyorum yok en fazla iki kasık napicam istah açıcı birseyler bu aylarda kullanılabiliyordu dokturuma sorduğumda cevap bile vermedi buna 😡 hastalıkdan iştahsız diyor ama 1 haftayı geçti bu halde napicam çok çaresizim