biranneebirbeek11 talula merhabaz iki ayrı tarihte ödeme gözüküyor ama iki ayrı ücret mi demek bu anlamadım 🤷
hasanurasiiimm talula bendede 537 lira birikmiş gözüküyor hemen pazartesi günü arayıp hesabıma attıracağım . Sizin firma neresi gözüküyor benim katılım emeklilik gözüküyor.
Shannaa Baktım bende e devlet uygulamasında cıkmıyor , UYAP tan girince Google da cıkıyor neden acaba ?
Blackcloud Blackcloud Serbest hesap yazan mı yoksa bes devlet katkısı olan mı? İki ayrı para görünüyor bende. Kııızlaar.
Crn-akn1 talula BES katılımcı bilgisi bulunmadı yazıyor bende daha önce sigortalı işte de çalıştım niye böyle yazıyor ki
Winnithepooh Crn-akn1 bendede böyle yazdı şansıma tüküreyim ilk kez bedavadan para gelir mi diye umut ettimde girdim 😁
hasanurasiiimm talula peki serbest hesap ve devlet katkısı diye iki ayrı ödeme çıkıyor ikisinin toplamı veriliyor değil mi ? Siz ne dediniz firmaya ?
Ozgeomer21 hasanurasiiimm ya birşey soracağım bende yapmaya çalışıyorum ama hepsinin altı boş çıkıyor birşey yazmıyor ki anlamadım acaba yanlış mı yapıyorum
zeyderler talula bankaya ne dediniz acaba nasıl gönderiyolar ne demek nasıl sorgulatmak gerekiyor? Birde tl yazan yerdeki ücretleri mi toplayıp söyleyecez? Yani bir sürü çıkıyo?