Kızım 2 yaşında . Yatağını çok seviyor aslında yatar tek başına uyaninc biraz ağlar sonra gelir. Ama gel gelelim ki ben kendimden ayiramiyorum onu . Yatağımda yatmak istersem de illa odamizdaki besigine alıyorum onu yataginda yatiracaksam da bir kenarına kıvrılıp yatıyorum. Biliyorum yaptığım yanlış ama ara ara deprem oluyor hep aklımda ya benden ayrı odadayken deprem olursa. Ona yetisemezsem tek kalırsa korkusu var resmen bende. Birkaç kere de uyurken deprem olmuş hiç uyanmamisim bile farketmemisim. Ya da arada hastalanıyor o zaman zaten asla bırakamam. Bilmiyorum ben psikopat miyim acaba ya da hazır mı değilim acaba 😔 onun da alışmasını engelliyorum biliyorum. Yaşayan var mı bunu