Oğlum tam 2 yaşında, uyuduğu zaman sık uyanmıyo fakat uykuya ikna edemiyoruz. Asla ama asla uyumak istemiyo. Gözünden uyku aksa da uyumak istemiyo gündüz de gece de. Ayağımda sallamaya alıyorum çığlık çığlığa kucağıma alıyorum durması imkansız beşiğine koyuyorum yine çığlık çığlığa anlatıyorum ama anlamıyo da. Babasını istiyo onunla uyucam diye ama onda da durum nerdeyse aynı çok zor uyutuyoruz. Uyutmasam bıraksam bu sefer de akşam 6 buçuk 7 gibi bayılacak yer arıyo hiç uyutmasam da çok huysuzlanıyo. Çözüm yolu bulamadım siz nasıl ikna ediyosunuz?