Betlygt Merhaba anneler, 4.5 aylık kızım var 1 haftadır çok huysuz uyumuyor sürkli ağlıyor ağzından sular akıyor sanırım dişleri çıkacak diş jeli önerilerinizi öğrenebilir miyim birde bu aşamada ne yapmalıyım
Olimbonii Betlygt benm bebegim 2 bucuk ayliktan beri disleri kasiniyor suan 3 ay 22 günlük baya kasinip agzi akiyo karanfil yagi kullaniyorum dis etlerine suruyorum rahatliyor
busrasimay___ Betlygt diş jeli sağlıklı değil ve bir işe yaramıyor maalesef. Bu esnada sadece annelere de sabretmek düşüyor. En fazla 2 hafta sorun yaşarsınız🌸
Goktugbey Betlygt tetagil kullandım ayrıca dentinox jel ve dentigel jel bunları denedim ama huysuzluk olacaksa yine oluyor sanırım 😞
Meltemingo Betlygt dis jeli onerilmiyor canim ben hic kullanmadim o yuzden en basindan beri osanit dis topu kullaniorum huysuzlugu faln kalmio agriyi aliyor ve dogal ilac degil