Kelebek05 Arkadaşlar yeni dogum yaptım bebegimin solunum sıkıntısı varmış dogar dogmaz kucagıma alamadan yatırdılar şükür tedavisi iyi oksijen veriyorlar böyle olup da kac günde taburcu ederler yani durumu yaşayanlar doktor 20 25 gün dedi ama
lceLady Kelebek05 Aynı sorundan bizde yaşadık. 1 hafta sonra aldık bebegi. O durum belli olmaz 20-25 gün cok demiş. Zaten siz süt sağıp götüreceginiz için bebek hakkında durumunu öğrenirsiniz açıkcası o kadar süreceğini sanmıyorum
Karpuzlu_lolipop Kelebek05 benim de bebeğim hızlı nefes alıp veriyormus kuvezde kaldı 1 ay önce doğum yaptım bende 5 gün kaldı şükür iyi durumu korkmayın sakin olun görmeye gidince iyi gelir size
Kelebek05 lceLady ya doktor durumu iyi şükür ama hala hızlı nefes alıp veriyormuş defi iyiye gidiyor ama ilk etepda 20 gün diyince ne bilim kötü oldum inşllahh 1 haftada çıkar ikinci kızım diger kızımda böyle birşey yaşamadık ben hamileyken enfeksiyon geçirdiğim için olmuş galiba
lceLady Kelebek05 Ciğerleri temizlendiyse gerisi daha cabuk ilerliyor. Bebegi eve alıncada bi süre hızlı nefes alısverisi devam ediyor ama oda duzelecektir. Zamanla öğreniyor kendi başına nefes almayi. Yok canım sizden kaynaklı değil. Sezeryan doğumların cogunda oluyor bu durum aniden bebegi aldıkları için
lceLady Kelebek05 siz sık sık durumunu sorun bebeğinizin br an önce iyileşti ise almaya bakın. Ya bide şöyle durum var ki küvezde kaldıgı için sarılık olma ihtimali cok yüksek. Birde bunun için bebeginiz orda tutmasınlar. Özeldemi yaptınız dogumu? İnş kısa zamanda alırsınız bebegi
Kelebek05 lceLady evet özelde ama süt sagıp götürüyoruz bide direk mideye veriyorlar sütü ama biberon kullanmıyorlar solunum dan dolayı
lceLady Kelebek05 siz talep ederseniz erkende verirler sze bebegi. Yani bu özel hastanelerin uygulamasıda bazen gerçekten beni benden alıyor