Eski9 benim oğlumda tam 1,5 yaşında pazartesi 18 ay aşısını oldu o günden beri aynı sizinki gibi ilk 2 gün ateşide vardı aşıdandır diyordum ama bugün 5. gün ve hala huysuz sürekli ağlıyor 2 dakikada bir meme diye geliyor atak falan sanırım doğduğundan beri en zorlandığım zamandayım 🙄