Borayan bizimki de isyanlarda, 3 gün sonra 5aylık olacağız. Annem kitapla ilgisini çekip yedirme gibi bi formül bulmuş, isyan zamanlarında öyle yapıyoruz. En çok ilgisini çeken kitabı önüne açıp mamasını öyle veriyoruz. Biraz yavaş içiyor ama içiyor. İnşallah atlatırız bugünleri, mama reddi biraz zor bir süreç cidden 🙈