Aynisa Merhaba kızlar sezeryanla doğum yaptım bebeğimi hala emziriyorm 7 aylıkken adet başladı 2 ay oldum bu 3.ay olacaktı ama hala olmadım 15 gün geçti benim gibi olan varmı düzensiz olabiliyor yazıyor netten ilk ayda 9 gün gecikmişti.
kasimonbes Aynisa 40im ciktiktan bir hafta sonra adet oldum. Adet bitti simdi 15 gun sonra dun baktim kahverengi komple leke gelmis. Adet sandim ama degil koyu renk kahverengi. Normal mi bilmiyorum ptesi doktoruma yazacağım
Aynisa Varmi benim gibi 2 ay olup sonra olmayan emzirdigim için olmadığını düşünüyorum inşallah öyledir.
bumblebee Aynisa ben 8 ay sonra oldum. Sonrakı ay oldum. Sonrakınde olmadım. Emzirdiğin için geçikme olabiliyor.
kenankaan Aynisa ben ilk doğumum sonrası öyle oldum, 10 aylıkken adet oldum, sonra adet olmadım, meğerse hmaile kalmişim
kolonyalimendil Aynisa üstte kalsın canım kimse görmüyor bu postları 🥲 ben iki ay oldu doğum yapalı bende bir haftadır adetim ve aşırı kanamam var ondan şikayetçiyim.. ama doğumdan sonra böyle sizinki gibi düzensizlikler normalmiş
Seyma321- 6ay doldu regl oldum 5. Günüm ama çok yoğun oluyorum öyle ki dün hastanelik oldum hiç bitmeyecek gibi
Aynisa Seyma321- ben 7.ayimdq oldum ilk normal adetlerim gibiydi bende korkuyordm ilk nasıl alacak acaba diye çok geçmiş olsun inşallah normale döner
kolonyalimendil Seyma321- yaa bende öyleyim bi haftadır salı günü dr a gidecem bi halsizlik filan yok ama bende
Skapln kasimonbes merhaba bende kırkim çıkar çıkmaz tekrar kırmızımsı akıntı geldi bir hafta banyo yaptım 15 gün sonra tekrar beş gün kırmızımsı akıntı geldi hala olmadim adet bunlar adet sayılmaz damla olarak kan bile gelmedi 2 aylık bebeğim doktora sorup bana da söyler mısınız
Aynisa pinarkocak07 bünye meselesi demekki emzirenler hemen olmaz diyorlar ilk çocuğum benim çokta bilgim yok