Merhaba benim bebeğimde alerjikti,sürekli kakası mukusluydu ve aşşşşırrıı gazlıydı sustugu bir gün bile yoktu taki bir doktor bulduktu besin alerjisi olabilir diyinceye kadar, o zaman 5 aylıktı kızım doktorumuz kan istedi ve sadece alerjisi çıktı ama neye oldugunu o şekilde ogrenemedik , doktorumuz bana diyet önerdi herşeye dikkat ettim hem ben hem de bebeğime, ve o kadar fark etti ki ama ara ara yine oluyordu huzursuzluklari bir yaşına basmadan bu seferde özel alerji uzmanına gitti oda sırtından yaptı ve biraz bekleyince belli oldu sonuçlar besinleri enjekte etti kızaran bölge kendini belli etti sadece çiğ süte çıktı alerjimiz ve biz yavaş yavaş açtık şimdi 14 aylık ve çok şükür herşeyi yiyoruz ikimizde, evet alerjik bebek çok zor Rabbim yardımcınız olsun gerçekten ama dikkat edince herşey yoluna giriyor