Merabalar, nerdeyse 26 aylik olacak bir bebegim var genel olarak bir skntimiz yok ama konusma isine takiliyorum son zamanlarda. Asla hic bir bebegi kiyaslamam ve biliyorum ki her bebek kendine has ama ister istemez canm sklıyor yada elimden bisey gelecekse yapmak istiyorum. Oglumun kendince soyledigi kelime sayisi iyi aslinda gayet yani istese konusur bence tam net olmasada ama ccukta o istek yok asla sanki hic konusmayacakmis gbi geliyor surekli mi iih yada hi hi demeleri falan yani ne bileyim iste. Elimden geldgince nerdeyse 2 ayliktan beri kitap okuyorum beraber okuyoruz gun icinde surekli konusuyoruz vs ama daha onu desteklemek icin yapabilecegim birseyler varmidir merak ediyorum tecrubeli anneler konusma destekleme icin önerilernzi istiyorum