Merhabalar hayırlı geceler hanımlar. Kızım 20 aylık. Tuvalet İletişimimiz henüz yok kurmaya çalışıyorum. Bi çok kitap araştırdım ama içeriğini bilmediğim için emin olupta alamadım. Şöyle ki bana eğitim öncesi veya sırasında size iyi gelen en çok faydasını gördüğünüz kitapları benimle de paylaşır mısınız? Bu sıralar bez değiştirmek hiç istemiyor. Anne dada diyor anne çiş diyor. Çişini kestiremiyorum ama kakasını bazen tutturur bazen tutturamaz. Diğer belirtilerde henüz daha yok. Erken olduğu için başlamak istemiyorum. Ama önerilerinizi bekliyorum mutlaka