Olmazbebek Kızlar northex kullananlar var mı atanız da veya başka marka memnun kalanınız oldumu northex aldım bugün heldi de çok sıkmıyor ya geri göndereceğim değişime bir beden küçüğünü alacam kullananlar nasıl kullandınız işe yaradımı
MeReYa Olmazbebek Toparlayacı tayt almıştım daha önceden çok hoşuma gitti ama sezaryen göbeğim duruyor onu da düzenli giymeyişime bağlıyorum.