Mavsnz06 20 günlük bebeğim ablasından grip kaptı burnu hep tıkanıyordu balgam doldu doktora getirdik hiç bir şey yapamam dedi daha 1 aylık bile değil dedi bol bol emzir ve sürekli serum fizyolojik ile burnunu temizle dedi bende öyle yaptım özellikle burnunu hiç sümüklü bırakmamaya çalıştım sürekli otribebe ile çektirdim 1 haftaya toparladı iyileşti çok şükür burnunu sürekli temizleyin