Oglusum5357 süt gelmediğine nasıl emin oldunuz? Sıktıgınızda gelmiyorsa çok normal ama bebeğin emiş gücü daha fazladır. Gazı olmadığına veya idrar yolu enfeksiyonu geçirmediğine emin misini? Diş ağrısı dönemi de çok kötüdür. Humana,Rezene bunları kullanmayı bırakın. Humana sadece şeker deposu hiç bir faydası yok. Rezenenin uzun kullanımda süt azaltıcı etkisi var ve kesinlikle önerilmiyor dünya çapında artık.