Merhaba anneler , bebeğim tam 1 aylık , bugün ishal gibi kakasını yaptı 3-4 kere suluydu. Normalde 2 günde bir damlalarla zorla yapıyordu. En yüksek ateş 36.9 çıkıyor. Öksürük yok ama çok arada cok az hapsurmasi var. Burnunu cekiyorum doluyor biraz. En önemlisi balgam var gibi çok ses hırıltı geliyor ama atamıyor nasıl geçirebilirim onu .