Hanımlar herkese iyi geceler annem 48 yaşında .bı kaç ay adet olmayınca doktora gitmiş kadın doğuma .meme taraması da yapılmış .hatta annem memeye ne gerek var benm hiç bı ağrım sızım yok diye söyleniyordu .neyse menopoza girmek uzereymis bu yüzden adet düzeni bozulmuş .göğsünde küçük bı kitle var deyip genel cerraha göndermiş henüz randevu bulamadık .kötü bı şey yoktur değil mi .her kitle kanser midir.annemin de morali bozuk annesini de bu hastalıktan 48 yaşında kaybetmiş 😔