fatos_ts61 Kızlar emzirirken kullandığınız vitamin multivitamin var mı önerebileceğiniz kendimi çok yorgun hissediyorum bi kan testi şart oldu sanırım 😊😊
Mrvak fatos_ts61 pregnacare multivitamin kullandım ben çok iyi geldi bana uykusuzdum ama kendimi dinç hissediyordum bide elenatal var ikisi de gayet iyi tavsiye ederim 😊
Burcinisp fatos_ts61 multivitamin kullanmayı sevmiyorum. Ağır geliyor bana. Kış dönemi d3k2 muhakkak kullanırım. Ara ara magnezyum ve çinko-selenyum- bakır kombinasyonunu kullanıyorum.