Metehannnn Kizlar babam 4500 tl emeklilik alıyordu. Simdi %30 zam geldi ya. O zaman 5850 mi oluyor yoksa 5500un üzerine mi %30 koyacak. Çünkü en az 5500 oldu. Babamın primi fazla fark olmalı bence