Oğlumun da böyle olmuştu ama tam olarak bu denli yara haline gelmedi atopik egzaması var sönüyor ve ara ara kızarıyor kaşıyor oğlum lokoderm krem verdi doktor onu kullanıyorum kızardıkça bir doktora danışın isterseniz inşallah canı acımıyordur çok geçmiş olsun 🙏🏻