ilosasell Kızım şuan 27 aylık 36 ayına gelince kreşe vermek istiyorum inşallah. Alışma süreci ne kdar sürdü zor oldu acaba Benim kızım bana aşırı bağımlı asla benden ayrılmaz aslaa başkasında durmaz bu durum gözümü korkutuyor açıkçası. Böyle olupta çocuğu kreşe alışan var mı Kreşe alışma süreci
Sin21 ilosasell bir buçuk ay sürdü sanırım alışması benim oğlum da bana çok bağlıydı öyle ki tuvalete kalkıp gitmem bile imkansızdı ama alıştı sizin kararlı tutumunuz çok önemli güzelce anlatmalısınız ağlayacaktır mutlaka ama sabırla bekleyeceksiniz sonra keyifle gitmeye başlıyorlar şuan oğlum sürekli arkadaşlarından öğretmeninden okulundan bahsediyo 😂
selss ilosasell İki - üç hafta kadar sürmüştü. Yani düz hesap bir ay sonunda adapte olmuştu diyebiliriz. Asla kararlı duruşunuzdan vazgeçmeyin. Adapte olma sürecinde ağlayabilir. Güzelce anlatın. İşte burada bekleyeceğim, çıkış saatin gelince seni almaya geleceğim vs.
Askimizinmeyveleri ilosasell 4 yaşında başladı kızım kreşe ilk bir hafta ağladı kreşe girerken bende evde ağladım herkez dedi sakın pes etme almayı felan düşündüm ana yüreği dayanamaz ya bir ayda tam anlamıyla alıştı şimdi hafta sonu olsun istemez Girerken ağlardı sağolsun öğretmenleri konuşup ilgilenip sakinleştirirlerdi ve gün içinde foto atarlardı keyfi iyi merak etmeyin diye size tek diyeceğim şey sabretmeniz O kadar güzel etkinlikler yapıyorlarki geziler oluyorki anlatamam inşaallah sizin alışma süreceniz kolay geçer🌺
snyck ilosasell 3 yaş 5 aylıkken başladı maşallah diyim ilk gün bile arkasına bakmadan gitti hiç ağlama sizlama yaşamadık
ilosasell Sin21 ya şu mesaja sevindim walla benim kızımda aynı tuvalete bile beraber gidiyoruz babasıyla 1 saat anca dururdur hemen anneee diye başlıyor ağlamaya 😂 çok ağladı mı peki yani sabahtan akşama kadar Bi ağlama olmamıştır herhalde 🙈
Sin21 ilosasell hayır tabiki de başlarda gün içinde mızırdanıyormus ama öğretmeni konuşup halledebilecek derecedeydi ağlama gibi değildi zaten ayrılırken ağlama oluyordu çoğu zaman ona alıştıktan sonra çok rahat gitmeye başladı 🥰
ilosasell Sin21 kaç aylıktı peki kreşe başladığında 🙈 bizim sürecin bu kadar kolay olacağını düşünmüyorum 🤦
Sin21 ilosasell 40 aylıktı tam 😂 ay çok zor sabretmesi lütfen pes etmeyin eve gelir yemek yiyemezdim öyle üzülüyodum ama gerçekten çok çok büyük artısı oldu kendimi kötü hissediyordum başta ama şuan verdiğim kararın doğru olduğunu biliyorum 🥰
ilosasell Askimizinmeyveleri bizimki 3 yaşında olacak inşallah. O alışsın da 1 ay sürmüş 2 ay sürmüş o öenmli değil dayanırım diye düşünüyorum 🙈
Marjinal_Anne2 Ay mesajlar içime su serpti kızımı vermeyi düşünüyorum bende nisanda 3 yaş olacak bana aşırı bagımlı nasıl gider falan diye düşünüyorum ama inşallah alışır 😭🙏🏻
ilosasell Marjinal_Anne2 inşallah alışırlar kolay alışıp az ağlarlar inşallah diye dua ediyorum çünkü benimkide aşırı aşırı bağımlı bana 🤦
Sin21 ilosasell bence arkadaş ortamı iyi geliyor çocuklara benden iyi durumda şu an oğlum benim hiç çevrem yok onun anlatacak bir sürü şeyi var 😂
selss ilosasell Şöyle, çocuğum bana bağlı değildi evet ama eve bağlıydı, bakıcısı vardı. Bir anda farklı bir ortama girmek, evden o kadar saat uzak olmak gözünü korkutmuştu. Öğretmeni söylemişti, normal diye.