Egemenannesi Benim de bebeğim 2,5 aylık ben de henüz tam oluşturamadım ama örneğin akşam 7-8 gibi mutlaka uykuya geçmiş olması gerekiyor. Öncesinde banyo,beslenme,gaz çıkarma sonra uykuya geçiş , gündüz ise hafif karanlık ortam uyku pijaması vs bebeğimize göre kendimiz düzenlememiz gerekiyor.