Selin0404 Merhabalar, Oğlum 2 gün sonra 19 aylık oluyor fakat bıngıldağı hala kapanmadı doktora kontrole gotureceğim fakat başına gelen var mı neden kapanmaz ya da normal mi geç kapanan bebekler oluyor mu doktoea goturupte ne cevaplar aldınız?
irmemr Selin0404 bizde tam 19.aylığız hafif boşluk var senin dediğin gibi doktora sordum bi sorun olmaz iki yaşına kadar tamamen kapanır dedi d vitamini hala kullanıyoruz kış boyunca kullanıcaz sizde ihmal etmeyin bide bıngıldak kapanmıs ama yumusklık hala var dedi o boşluk ondanmıs içi kapanmış yani büyük ihtimalle sizinde öyledir
Selin0404 irmemr tesekkur ederım ben 1 yasından berı d vıtamını kullanmıyorum doktor bu ay test yapıcak ona gore baslayalım dedı
Dyg1dyg Benım oglumda 20aylıgı gecıo. 18aylıkken cok az bosluk vardı korktum doktora goturdum. Az kalmıs zaten 2yasına kadar tamamlar normal bır surec dedıı. Suan kapandı kapancak. Korkmayın ama 2yasından sonra tabıkı gosterın. Bende takıpteyım sureklı bakıyorum
Selin0404 Dyg1dyg ıcıme su serptınız tesekkurlee yıne de goturup gostermekte fayda var ama rahatladım en azından