7 aylık oldu oğlum emziriyorum ve hala adet olmadım. Ay başım gelince ağrıdan mahvoluyorum. Doğum kontrol hapı kullandığım için galiba olmuyorum. Ama beni çok sıkıntıya sokuyor bu durum. Şişip duruyorum resmen. Ne yapabilirim böyle bir durum yaşayan varmı çare bulabildinizmi