Minnakkbebekk İyi akşamlar herkese. Kızım dün 18 aylık aşılarını oldu bir de diş çıkarıyor ateşi hep 39du yeni düşmeye başladı çok şükür ancak vücudu değişik olmaya başladı neden sizce? 
momybaby Minnakkbebekk bu mermer gorunum. yuksek ateste oluyor. baya yuksek galiba. benim bebegimde de oluyo
Elf123 Minnakkbebekk İnstagram da doktor Ali Fuat serpen adlı doktor bunla ilgili paylaşım yapmıştı dolaşım bozukluğu ateşinin yükseleceği dirençli bir ates olacağından bahsetmişti sağlık döneminde böyleyse yeni doğam hariç kalp yönünden incelenmeli demişti kısacası ateşi var sanırım tekrar yükselecek ılık bir duş aldırdın ateşini kontrol edin geçmiş olsun
melrosee Minnakkbebekk Benim oğlum beyaz tenli, üşüyünce böyle oluyor teni .Ateş yüksekliği üşüme yapar o sebep ile olmuş olabilir belki . Çok geçmiş olsun 🌸
Ebruzebru Bu renk değişimi genellikle vücudun iç ve dış ısısının farklı olmasından kaynaklı oluyor yanı diştan baktığında ateşi olmasa bile iç ateşi yüksek olabiliyor ,,, sürekli kontrol edin be ehli renk değişimi fazla olursa acile götürün
Ceydakocyildiz8 Kafanızda soru işareti olacağına bir doktora götürmeniz de fayda var çokta normal durmuyor sanki 🤷🏻♀️
Minnakkbebekk momybaby 39 dereceydi ateşi aşıdan dolayı yeni yeni düştü elleri ayakları buz gibi şu an