Sorum başlıkta. Benim bebeğim 6 buçuk aylık 3 numara kullanıyoruz ama sanki yavaş akıyor çok sürüyor bitmesi. 4 numara almak istedim ama onunda deliği aşırı genişti bebeğim yutmakta sorun yaşayabilir diye tereddut ettim. Sizler kaç aylık ve kaç numara kullanıyorsunuz?