Esra_22 61günlük bebeği olan annelerim gece beslenmesini. Nasıl yapıyorsunuz. Bebeklerinizi siz mi uyandırıyorsunuz kendi mi açıkıncs uyanıyor bnm kızım toplasan gece üç dört defa tek uyanır ağlar açıklığın da ben uyandırmam sizce. Uyandırmak gerekli mi
tubasd Esra_22 hayır 2 aylık bebeği uyandırmaya gerek yok aciktiginda uyanır zaten.kilo alımı iyi ise doktor aksini söylemesiyle uyandirmayin
Nesoooolera Esra_22 gece 3 te muhakkak uyanır ağlar kalkarim 3 saatte.kendi kalkıp uyanıyor besleyip altını temizleyip uyutuyorum
Nzl27 Esra_22 kndi uyanır bemce kaldırma canım o ilk yrni dogdunda yapılır beni. Kızımda 55 günlül geceleri direk elini emmeye baslayarak aglıuor ole kalkıyorım bende yoksa özellikle alıp emzirmiyorum
Busefee Esra_22 2.aydan sonra ben hiç uyandirmadim. 9 da uyur 4 de uyanırdı gece emzirirdim geri yatırırdım kendim hiç uyandirmadim kilo alımı iyi olduğu için doktorumuz da uyandırma demişti
Esra_22 tubasd kilo alımı iyi ama bazen üç defa tek uyanıyor benim içim el vermiyor üzülüyorum acaba ben mi uyku yüzünden uyanıp uyandırmıyorum aç kalıyor yani bu post bi nevi vicdan yapıp öyle yazdım var mi bnm gibi anneler 🥹
mavikelebek4 Esra_22 benimkide aynı ben uyandırmıyorum uykusunu bölmüyorum kendi uyanır saatleri vardır zaten o aralıklarda kalkar emer geri uyur
Berfs10 Ben de uyandırmıyorum 11 ile 1 buçuk arası uyanık kalır 1 buçukta son sütünü verir uyuturdum sabah 7-7 buçuk gibi uyanır gece hiç uyanmaz