Öncelikle merhaba abim var 2 buçuk yıl cezaevinde yattı ve bu süreçte 8 10 mahkeme gördü ceza kesilmedi 9eylulde tahliye oldu delil yetersizliğinden bugün karar mahkemesi vardı ve 15 sene aldı bu arada (otoyikamada çalışıyordu polis baskınında bir çok kişi alındı ve ona dair hiç bir belge görüntü yok sadece orda bulunduğu için istinafa ckcak dosya bundan sonra ama tutuklanmadi avukatı 4 veya 5 sene kadar sürer dedi tekrar yatarı çıkarsa 1 yıl açıkta yatıp çıkar dedi neyse önce bunu söylemek istedim şimdi artık siciline işlediği için iş bulması zorlaştı hükümlü olarak ne işler yapılır?yada nereler alır ,?