Kuzeyyyy tabiiki emzirebilirsiniz. Fakat memede süt bekleyince biraz tuzlu tat alabiliyor. Bir iki kez sağıp sonra emzirin. Daha önceki tazyik probleminiz tekrarlarsa emzirme öncesi ilk fışkırma geçene kadar elle sağım yapın. Bebeğiniz belki memeyi unutmuştur. Kabul etmesi için zorlamayın. Bol bol ten teması yapın, birlikte duşa girin ve hafif karanlıkta emzirmeyi deneyin. Alacaktır merak etmeyin 🤗