Zehra_Ens 54 günlük ikiz bebeklerim var ve maalesef ikisinde bi kaç gündür akıntısı var. Öksürüyolar ve öksürürken öğürüyolar. Burunlarını hep temizliyorum ama genizde olana bi şey yapamıyorum. Uyurken öksürürerek uyanıyolar. Ne yapabilirim onları rahatlatmak için. Soğanı bugün denedim ama başka çözümü olan var mı?
Oykummmmm Zehra_Ens benimki de 3 bucuk aylik oksuruyor genzinde sesler geliyor napcagimi bilemedim.. sogan derken? Naptiniz
Zehra_Ens Oykummmmm soğanı 4 e bölüp başuçlarına koydum. Ve işe yaradı daha iyiler ama hala az az var. Serum fizyolojik de yapabilirsiniz o da çözüyo ama sonra yine oluyo. Sürekli onu da kullanmak istemedim
Pamugumoglummm Kizlar cok gecmis olsun benmde oglum o aylardayken dedginz gbi oldu ben surekli serumla burnunu actim ve internetten gordgum bi videoyu uygulamistim balgam attrmistim oyle rahatlamisti oglum. Kucaginiza bi yastik koyun ve bebisnzi yuz ustu kucaginzdaki yastiga yatirin avucunuzu kubbe seklinde yapin ve biraz wert bi sekilde poposundan başlayıp sirtina kadar vurun bu sekilde balgami atıyorlar ben bu sekilde kurtulmustum tavsiye ederim