umutunannesiiii Başlıkta bahsettiğim durumu yaşıyoruz bebeğim 6 aylık ve merak edip int den baktım otizm belirtisi olabilirmis bunu yaşayan başka anne var mı acaba normal mi kafama takıldı
gizem19_ umutunannesiiii benim bebeğimde 7 ay 25 günlük aynısını yapıyor ama hiç böyle düşünmemiştim🤔
melekanesi umutunannesiiii 15 aylık ikiz kızlarım var. 6. Aylarda benim kızlarda sallıyordu. Kısa süre sonra yapmadılar. Takılmayın bence. Tabiki gözlemleyin ama bence herşeyi Googlelamayın.
efelinamoms umutunannesiiii 6 aylık oğlum ve anı dediğiniz gibi bende bi an bi şüphelendim ama etrafimda arastirdigim ve sordugum kadariyla butun bebisler yapiyormus ☺️☺️
umutunannesiiii gizem19_ ek gıdaya yeni geçtik kaşığı zor veriyorum bazen sürekli öne arkaya atıyor kendini sizin yeni mi başladı 🤔 aslında sosyal hareketleri var yani ama ne bileyim acaba mi oldu bende
umutunannesiiii Ipegim çok uzun süreli koymuyorum ama yaşayan başkalarının varmış rahatladim o yüzden
gizem19_ umutunannesiiii sürekli yapmıyor galiba sıkılınca yapıyor 😭 kimse onunla ilgilenmediğin de yapıyor özellikle biz tepki verelim diye ama böyle yazılımda şüphelendim
umutunannesiiii gizem19_ evet sürekli değil ama çok sık yapmaya başladı yani ama ona bir şey yedirmeye çalışıyorken de yapıyor bizimki kaşığı ağzına zor denk getiriyorum
efelinamoms gizem19_ evet butun bebisler yapiyormus bizde sey yaptik su ayagini koydugu yeri bir tik daha asagi indirdik ki destek alip hizlanmasin diye cok sukur baya kesti verdiklerimi sevmeyincede yapiyor takip edin rahatsiz oldugu anda yapmaya basliyor ☺️☺️
umutunannesiiii efelinamoms ikea sandalyemiz minderini de aldım hatta rahat etsin diye ama ayak koyma şeyi daha almamıştım gözlemleyecgim bakalım
efelinamoms umutunannesiiii benimde aynı ikea antilop aldım ayak koyma tahtasını internetten siparis verdim istedigim kademeye indirip kaldırıyorum bi tık daha aşağı indirdik şuan sallanmayı bıraktı diyebilirim ne güzel bende korkmustum neden böyle yapıyor diye baktım herkes bizimkilerde yapıyor diyince bi rahatladım
Angelll35 umutunannesiiii benim kızım 21 aylık en başından beri yapıyor bazen uçacak kadar sallıyor kendini ama kendisi çok hareketli ben ona bağlıyorum gayet algıları açık konuşabilen bir çocuk bence sizin bebiş de biraz hareketli olacak
umutunannesiiii Angelll35 evet çok hareketli bizimki de öyle olabilir o zaman bizlere güç kuvvet inşallah :)
Esraaa55 umutunannesiiii benim kızımda 9 aylık mama sandalyesınin on kısmındakı oyıncak bolunumunden tutunup kendını yukarı kaldırıyor one arkaya sallanıyor sıkılıyolar cnku oyun arıyorlar merak etmeyın
umutunannesiiii Esraaa55 bizimki tek değilmis demekki anlamış oldum yaramazlıklar başlıyor yavas yavas