Bnm bebeğim 3 aylikken süte alerjisi olduğunu söyledi doktorlar test yapmadan varsayimlarla ve diyete başladim bu yüzden sütüm azaldı bebegim kilo alamadı . Mama önerdiler similac alimentum ama bebegim sevmedi . Bunu belirttim ve evolvia diye bir mama onerdiler aldım ama içindekiler bölümünde sut tozu peynir altı tuzu ve sütten olan içerikler mevcuttu ne alaka anlamadım hemde bunu alerji bölümü önerdi ztn çocuğumun sute alerjisi olduğunu dusunuyorlar ve bu mamayı önermekte ne alaka? Bebegi sute alerjisi olup bu mamayı kullanan var mi aranızda ne yapayım içireyim mi sizce??