Merhaba hanımlar . 6 aylık bebeğim var ne emzik aldı ne de biberon . 2 ay sonra işe başlayacağım . Sütümü sağıp bırakmam gerekecek . Şuan suyu bile kaşıkla içiriyorum . İşe başlayınca sütü nasıl içecek çok üzülüyorum. Nasıl alıştırabilirim bilgisi olan var mı ( bu arada avent kullandım )