Dkgungor Merhaba kızım 7 aylık 2 gün önce pişik oldu her bez değiştirdiğimde karbonatlı suda oturtup kendi yaptığım yoğurttan sürdüm bu sabah geçmişti akşam kakasını yaptıktan sonra tekrar kızarıp kanamış önerisi olan var mı ne kadar sürede geçmesi gerekir?
Antep27 Dkgungor bizde 3.5 ayligiz bizdede vardı hametan travozol kullanmadım geçmedi evde fito krem vardı o geçirdi yavrumun pişigini
Tugce Dkgungor karbonatlı suda oturtup kendi yaptığım yoğurttan sürdüm Böyle bir tedavi yöntemi yok. Kaldı ki karbonat aşındırıcıdır. Etkin bir pişik kremi kullanın ve bebeğinizin altını su ile yıkayıp kurulayın. Geçmiş olsun.
Lalegul Dkgungor yaptığınız tedavi değil hangi doktor böyle saçma sapan şeyler önerir bir sürü krem var travazol mavi hametan fito bunlar iyi geliyor genelde pisige
mavikelebek4 Dkgungor hamazinc de çok etkili bi pişik kremi ben onu kullanıyorum ertesi gününe hiç bişy kalmıyor
Sevdegulum Arko tup krem çok iyi geliyor ben Bepanthol ile dönüşümlü sürüyorum pişik olursa birde tek bezde o derece pişik olduysa alerji riskini göz önünde bulundurun derim ben