Bebeğim kışın doğmuştu bende kat kat giydiriyordum herkes üşür giydir diyordu bebeğimin yüzü sivilce gibi kırmızı kırmızı oluyodu duş alınca falan hafifliyordu anlam veremiyordum bende. Kuruluktandıe vs herkes kendi kafasına göre birşeyler diyordu doktora götürdüm çok kat kat giydirme sıcaktan dedi sonrasında daha da çıkmadılar 👍🏻