Kızlar bebeğim 18 günlük oldu. Emziriyorum mama ile de destekliyorum. Emzirirken nefes nefese kalıyor çok hızlı emmek istiyor nefes nefese kalınca boğazına kaçtığı zamanlar oluyor öksürüyor 😭😭 nefesi kesilir gibi oluyo nefes almaya çalışıyor bu durum hep böyle sürekli emerken nefes nefese mama içerkende öyle . Emerken hep böyle oluyor 😭😭😭 Allah korusun onu çok korkuyorum benzer durumu yaşayan var mı