Ecemilay kızım bugün iki yaşına girdi. Rabbim verirse başım üstüne ama bilerek yapmam. Eskisi gibi artık maddi olarak geçtim manevi olarak yetebilmek lazım. Hele şu “aman bir arada büyür giderler” cümlesini çok saçma buluyorum. Bitki değil insan yetiştiriyoruz. Yetebilen 10 tane yapsın ama kendine güvenmeyen (ben mesela) yapmasın.